torsdag 19 februari 2009

Snickers!!!

Idag ringde Jonna och undrade om jag skulle följa med ut och handla lite! Ja nått godis kan jag ju behöva tänkte jag :P

Hur som helst först tänkte jag flytta Pumas platts i bilen, hon har ju suttit i framsätet sen hon blev skadad, sen har jag bundit kopplet i passagerar sidans dörr hantag så hon inte kan springa runt i bilen med ett skadat ben, så jag flyttade bak kopplet till bakdörren så hon fick sitta i baksätet i stället, tur att jag kollade hur långt kopplet räckte, för hon kunde otroligt nog ta sig fram men då blev hon halvt stypandes i sitt koppel, inte bra!!! Så nu är det bagaget som gäller.
Hon ska ändå va där framöver, så jag satte fast kopplet i last öglan så hon inte kunde hoppa fram, och sen fick man sitta och lyssna på hennes missgyne och grymtande, hon låter verkligen som en gris när hon är missnöjd med nått! Tacka vet jag RixFm så hördes inte hon nått mer :D

Möts i dörren av en glad Kiara när jag kommer hem, och tittar i soffan, där ligger resterna av 2 Snickers som hon ätit upp, jävla dumt av mig att glöma ta bort dom för när husse är bort kommer tjuv lynnet fram!
Men som tur va så är det inte tillräckligt med Teobromin i dom för att hon ska bli dålig, men man svär tyst när man glömer sånt!

5 kommentarer:

  1. Tro fan att Kiara är glad, snickers har den effekten på honor! :P

    SvaraRadera
  2. haha Snickers är inget för henne, hon vill helst ha falukorv :D

    SvaraRadera
  3. Klart doggen ska ha Snickers...falukorv är för oss andra flickor ;)

    SvaraRadera
  4. Säger suss och slickar sig om munnen :P

    SvaraRadera
  5. Hon var säkert jättenöjd :P Tur att det inte var så mycket

    SvaraRadera