tisdag 24 februari 2009

En olycka kommer sällan ensam

Va nere i gbg idag och röntga Pumas ben för andra gången, såg bra ut hon är nästan läkt, om 2v så är det väll helt läkt men hon kommer få va kvar i inhängnaden veckan ut sen får hon lite mer frihet i lägenheten, koppeltvång är det tyvärr 6v till men nu får vi iaf börja gå korta promenader på 10-15minuter i lugn takt! ok va sa jag nu haha!! Lugn takt MY ASS, med hennes överskotts energi så kan jag driva halva Trollhättans hushåll, men vi får försöka!!!!!!!

Det va det bra!!
Nu det dåliga!!

Hennes skrap prov ang Demodex visade tyvärr positivt, så nu får jag gå och oroa mig för det också, just nu görs inget, förhoppningsvis är det den lokala demodexen som bara läker ut av sig själv efter att valpens imunförsvar blir bättre när månaderna går och hon växer! Det andra alternativet orkar jag inte tänka på nu, det är både kostsamt och jobbigt för Puma

Nu blir det sängen natti natti

1 kommentar: