onsdag 18 februari 2009

Längtan

Fasen va tiden går långsamt när man väntar på nått!

Puma måste fortfarande va i sin inhängnad en vecka till.. Ska ner på tisdag nästa vecka och röntga henne igen, ser det bra ut vilket jag hoppas och tror så får hon iaf slippa va instängd i hagen jag byggt till henne

Kiara längtade jag så efter idag så jag åkte och hämta henne hos Jenny som har haft henne nu på heltid när Puma vart skadad, Men jag saknar henne, inte haft henne mer än 2dagar på 3veckor.
Men det är bättre för hus friden att ha henne hos Jenny! Puma blir ju jätte ledsen när hon inte får va med och leka, jag kan inte gå ut med dom samtidigt för då vill Puma busa med henne, ja listan kan göras lång! Hade jag vart tvungen hade det säkert gått det med men nu när jag och Jenny ändå delar Kiara så får hon ha henne på heltid 1vecka till åtminstone.. Men inatt så får jag iaf ligga och krama henne i soffan som jag vart förpassad till i 3veckor, ja jag hade säkert kunnat gå in och lägga mig i sängen men minsta gnäll som Puma gjort hade jag vaknat så för min sömns skull så sover jag hellre i samma rum som henne, inte så lång tid kvar nu!

2 kommentarer:

  1. Aww lilla Pumis! Men snart får hon väl vara med i leken igen :)

    SvaraRadera
  2. Ja det hoppas jag för nu är kokar hon snart över med överskotts energi, men det ända bra med det här är ju att hon fått passivitets träning iaf, vilket alla inte tänker på att träna sina valpar med!

    SvaraRadera