torsdag 12 mars 2009

Äntligen..

Va några dagar sen jag skrev nu!

Toni kom ner från Stockholm förra tor och stanna tills i tis , tror inte vi gjorde mer än slappa på hela veckan, alltid lika skönt!! och alltid lika kul med deras sällskap, dock va jag väl inte på allra bästa humöret hela tiden lr ja inte va jag sur men allt med Pumas skada och henne i inhängnad och så låst jag blivit så har det tagit massa energi av mig det sista.


Va iaf nere i Gbg och röntgade Puma för sista gången igår (trodde jag), och benbrottet va helt läkt så nu ÄNTLIGEN får hon va lös i lägenheten.

Men vi får ta bort skruvar och plattor i hennes ben om ca 4v, hon är lite svullen över leden och det är oftast så att dom faktiskt tar ur dom när benet är läkt för att dom irriterar ledband och så men det är ett lätt ingrepp, sövning, snittar upp såret och tar bort skruvar och plattor å syr ihop såret igen, hon behöver inte va i nån bur efteråt, bara ta det lite halv lugnt i 10 dar så att inte stygnen går upp men det kommer inte behövas nått stilla sittande för henne iaf, så peppar peppar nu är det jobbigaste över att se henne va i sin inhängnad hela tiden!






Efter röntgen åkte vi och tittade på när dom andra i klubben tränade WP uppe på Kviberg i Gbg, Ska bli kul när Puma är gammal nog att börja träna, just nu ser vi bara på och hjälper till med vagnen när dom andra drar..

Puma är för rolig det va verkligen ett himla busande i lägenheten när hon fick va lös, och efter en stund så undrar jag va hon gör och kommer ut i köket och hittar henne med nått i munnen, vet inte om hon vill säga mig nått med detta :P

Hon är en lite tjuv den fisen!!

Photobucket

1 kommentar: